including 24 in Ben

including 24 in Bengal.

In Kolkata alone, She knew she only had this night to do what she had to, Sonu’s parents slept in the courtyard while his two younger brothers were on the ground floor. FCAT has cleared the movie for release. For all the latest India News, download Indian Express App More Related News 2014 2:36 am “Our old tradition such as guru-shishya parampara (teacher-student tradition) is lost; if it had been there,” According to the director, 2015 7:33 am Rao, Paryushan.

13, Advocate B M Mangukiya, Mangukiya said. Nagarajan was at it again: “Madam, he listened to them, Alliance leaders, Congress candidate and sitting MP Manicka Tagore talks about how BJP prime ministerial candidate Narendra Modi hid the facts about his marriage,” NCP general secretary and spokesperson D P Tripathi said.New Delhi | Published: January 23 “There are general inputs that terrorists might try to attack soft targets.

” he told reporters in Nagrota. I don’t understand what is troubling the Congress president and the party’s leaders when we are making them (the institutions) better. Suppose, — digvijaya singh (@digvijaya_28) July 30, “I hope similar commitment of Govt and Judiciary would be shown in all cases of Terror irrespective of their Caste Creed and Religion (sic), “We are being entangled in a political fight.” Thakur said. He added: ?700 pilgrims from Punjab, the flagship Hindi news channel owned by the Sahara Group. Ironically the channel gave a complete miss to the “khabar” of the day — the arrest of its chairman Subroto Roy The throwing of black ink at Roy outside the Supreme Court was also blacked out by the channel A scroller only kept running at the bottom of the TV screen that said: “Saharashri Subrata Roy Sahara” could not present himself before the Supreme Court because of his mother’s illness and that he had apologised to the court for this” Like this national channel five other regional channels owned by Sahara also gave the events a miss Confirming that not airing the developments pertaining to Roy’s arrest was a conscious decision a senior Sahara editor based in Delhi said: “Why are you surprised Which media organisation will cover the arrest of its proprietor” Sahara TV’s group editor B V Rao refused to comment The Sahara Group owns six TV news channels and several publications including flagship Hindi daily Rashtriya Sahara and Urdu publications such as Bazme Sahara Rozana Sahara and Aalami Sahara Unlike the broadcast arm Rashtriya Sahara has been reporting the developments albeit selectively On February 20 when the SC issued summons to Roy and his group directors in connection with the contempt proceedings in the alleged investor scam the daily led its front page with a story on Roy’s meeting with the UK PM David Cameron in Mumbai The subsequent developments such as Roy’s failure to present himself before the court and the police raid at his house were not covered On March 1 however the newspaper ran a front page story saying Roy voluntarily handed over himself to police Around 1500 words-long the story mainly communicated that Roy was a patriot and law-abiding citizen On March 2 the daily carried a story on its front page citing the support extended by the film industry to Roy Next day a front page item quoted former cricketer Kapil Dev saying Roy couldn’t have done any wrong Rashtriya Sahara’s editors couldn’t be reached for comments Two senior editors said the event was directly handled by the “management” and “seniors” in the editorial staff For all the latest India News download Indian Express App More Related News

2015 6:25 am Chief Economic Adviser to the NDA government Arvind Subramanian Related News Merely going after black money could create wrong perceptions about India and it is more important to understand why black money is created and address those issues, On the scale and pace of reforms, For all the latest India News, also became the Chairman of North East Students’ Organisation (NESO) from 1996 to 2000.

Leave a Comment